۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۰۴

جابجایی هفته در تلویزیون/

اتفاقات تازه در شبکه تماشا/ از تکذیب استعفای مازندرانی تا انتصاب اخوان صفا

اتفاقات تازه در شبکه تماشا/ از تکذیب استعفای مازندرانی تا انتصاب اخوان صفا

جابجایی مدیر یکی از شبکه‌های تازه نفس تلویزیون در هفته اخیر حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، از اولین بار طرح موضوع تأسیس شبکه فیلم و سریال ایرانی از سوی معاون سیما سوالات فراوانی در این زمینه وجود داشت. این وعده گرچه قرار بود پاییز 90 عملی شود اما با یک سال تأخیر نهایی شد.

در واقع 21 آذر ماه بود که اعلام شد حبیب الله مازندرانی طی حکمی از سوی علی دارابی، معاون سیمای رسانه ملی مسئولیت راه‌اندازی شبکه تماشا ـ فیلم و سریال را بر عهده گرفته است. کسی که پیش از آن رییس مرکز سیمای استان‌ها بود.

از همان روز خبرگزاری مهر در تلاش بود در گفتگو با مازندرانی پاسخ برخی سوالات در زمینه این شبکه تازه را دریافت کرده و موضوعاتی چون موازی کاری شبکه‌های تازه تأسیس و سیاست گذاری آنها را بررسی کند.

با این حال مازندرانی همواره از گفتگو طفره می‌رفت و اعلام می‌کرد هر زمان مدیریت شبکه تماشا به او سپرده شد در این زمینه حرف خواهد زد. اقدامی که شاید از پیش در جریان بود به وقوع نمی‌پیوندد. حتی با آغاز پخش آزمایشی شبکه در اول دی ماه نیز این رویه تغییر کرد.

چند روز اخیر خبری مبنی بر استعفای وی از مدیریت شبکه تماشا منتشر شد که در وهله نخست اشکال دار به نظر می‎رسید. چون مازندرانی نه مدیر و نه سرپرست بلکه تنها مسئول راه اندازی شبکه تماشا بود.

بنابراین وی این استعفا را تکذیب کرد. اما به زودی خبر دیگری مبنی بر معرفی کامبیز اخوان صفا به عنوان مدیر شبکه تماشا و انتقال مازندرانی به محل کار سابقش در معاونت استان‌ها، این بار به عنوان مشاور در امور محتوایی برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مراکز استان‌ها منتشر شد.

با این حاشیه ها باید منتظر ماند و دید مدیر جدید شبکه تماشا درباره رویکردهای این شبکه سخن می‌گوید یا خیر.

کد خبر 1788066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha